Για να αυξήσετε την κερδοφορία σας χρειάζεστε μεθοδικό μάρκετινγκ. Όπως αυτό που κάνουμε επί πολλά χρόνια για πολυεθνικά brands. |
Για να πουλήσετε περισσότερο και με υψηλότερη κερδοφορία, χρειάζεστε μέθοδο. Αυτό σας προσφέρουμε στη MindYour: Τεχνικές μεγάλων εταιρειών, που προσαρμόζουμε στη δική σας κλίμακα και ανάγκες.
Αυξήστε τα κέρδη σας, με:
|
Κατάρτιση πλάνου επικοινωνίαςΑυξήστε τις ποιοτικές πωλήσεις με σωστά εστιασμένη Επικοινωνία. Παίρνετε στα χέρια σας ένα Πρόγραμμα που περιλαμβάνει στρατηγική και μέσα Επικοινωνίας, συγκεκριμένους στόχους, μέσα, επικοινωνιακά εργαλεία, κοστολογημένες ενέργειες προώθησης και χρονοδιάγραμμα βάσει εποχικότητας και στόχων πωλήσεων. Για σχεδιασμό διαφημιστικού υλικού, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε όποια διαφημιστική εταιρεία επιθυμείτε. Εμείς εμπιστευόμαστε και συστήνουμε τη Black Swan, που ειδικεύεται στο branding και το σχεδιασμό διαφημιστικού υλικού και παρουσιάσεων.
Έρευνες αγοράςΣιγουρευτείτε ότι πράγματι ξέρετε τι συμβαίνει γύρω σας πριν πάρετε σημαντικές αποφάσεις. Με ποιοτικές ή ποσοτικές έρευνες, διερευνούμε προμηθευτές, πελάτες, συμπεριφορές και αντιλήψεις καταναλωτών, ανταγωνιστές, ποιοι είναι, τι κάνουν, πώς και γιατί. Το κάνουμε οι ίδιοι, με πρωτογενείς και δευτερογενείς έρευνες μικρής κλίμακας. Για μεγάλης κλίμακας έρευνες, συνεργαζόμαστε με την εταιρεία ερευνών που ειδικεύεται στην περίπτωσή σας.
|
Αναπροσαρμογή γκάμας προϊόντωνΠόσο χρήμα και ενέργεια αφιερώνετε σε κάθε προϊόν και υπηρεσία; Με ορθολογικά κριτήρια αφιερωθείτε σε αυτά που φέρνουν κέρδη. Με έρευνα και Ανάλυση Πωλήσεων και Πελατολογίου, υπολογίζουμε τι ποσοστό πρέπει να δεσμεύει κάθε προϊόν σε κεφάλαιο, χώρο και χρόνο ενασχόλησης. Ίσως είναι σωστό να σταματήσετε κάποια προϊόντα, ή να προσθέσετε καινούρια, επειδή η νέα πραγματικότητα προσφέρει ευκαιρίες για νέα ξεκινήματα.
|
Βελτίωση διαδικασίας πωλήσεωνΠώς θα αυξήσετε τις πωλήσεις με υψηλή κερδοφορία, πωλήσεις που εισπράττετε και επαναλαμβάνετε: Η ανάπτυξη πωλήσεων επιτυγχάνεται μόνο με μέθοδο. Για να βελτιώσουμε τη διαδικασία πωλήσεων, ξεκινούμε από την Επιχειρηματολογία Πώλησης. Ύστερα, επανεξετάζουμε το μάρκετινγκ και τη στρατηγική business development, βελτιώνουμε τα εργαλεία πώλησης και δουλεύουμε επάνω στη συνολική λειτουργία του τμήματος, μαζί με τον Διευθυντή Πωλήσεων και την ομάδα.
|
Σχεδιασμός εμπορικής πολιτικήςΣαφής Εμπορική Πολιτική, με κέρδη για εσάς και τους πελάτες σας: Για μακροχρόνιες συνεργασίες, χρειάζεστε έξυπνο και δίκαιο σύστημα τιμολόγησης, εκπτώσεων και τρόπων πληρωμών. Win-win. Ο τιμοκατάλογος προϋποθέτει σωστή κοστολόγηση, την οποία επίσης εξετάζουμε, μαζί με τη φύση και τον κύκλο ζωής του προϊόντος, τις κατηγορίες της γκάμας, ανταγωνισμό, positioning μάρκας και φυσικά τους στόχους κερδοφορίας και το cash-flow σας.
|